TÜRİYENİN EN İYİ FORUMU

PAYLAŞIM ÇILGINLIĞI
 
AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yap

 

Cep telefonu ile havaya atma duygusu

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Yazar Mesaj
<KoKoWiÇ>
Yüzbaşı Yüzbaşı
avatar


Yaş : 23 Kayıt tarihi : 21/08/08 Mesaj Sayısı : 687 İş/Hobiler : Lise Öğrencisi
Tecrübe Puanları
Başarı:
10000/10000  (10000/10000)
Seviye:
10000/10000  (10000/10000)
Güçlülük:
10000/10000  (10000/10000)
MesajKonu: Cep telefonu ile havaya atma duygusu   Ptsi Ağus. 25, 2008 12:26 am

Her sokakta her caddede her kafede her kaavede her minibüste her okulda her iş toplantısında her… kısacası her ortamda mutlaka cep telefonunu elinde tutarak dolaşan tipler vardır.

Bunu yapan insan adına cep telefonu demiş el telefonu mu demiş? Elde taşınacak bir şey olsa ismi de öyle olurdu herhalde. Madem cebinde taşımayacaksın cepli bir şey de giyme o zaman kardeşim. Yataktan kalktığın gibi pijamayla dolaş ortalıkta. Cüzdan gibi şeyleri de donun içine tık. Telefon elinde zaten onun için bir yer aramana gerek yok. Cep kelimesinden sen de kurtul ben de kurtulayım.

Bunların %95’inin amacı hani artistik şık bir telefonum var; bak da karizma kişilik gör diyen bir zihniyetin akabinde kız tavlamada kullanılabilecek ufak tefek detaylarla gizlenmiş bir stratejiyi uygulamaktır.

Zaten elinde taşıyan %5’lik kesiminde ceplerinde boş yer olmadığı için elinde tutar.

Herhangi bir şekilde elinde telefon olmayan insan da telefonu işlevleri ve fonksiyonları doğrultusunda kullanmaktadır ya da göstermeye değer bir özelliği yoktur. Ya da adamın gösteriye ihtiyacı yoktur.

Küçücük çocuklarda zaten bir gösterme hava atma olayı vardır. Büyük çoğunlukta 5 yaşında başlayıp ergenlikten çıktıktan sonra ne ***** işler yapmışım diyene kadar sürer.

Hava atan ve gösteriş yapan özelikle de genç kesimin yaptığı birkaç örnekten söz edeyim.

Bu tipler genellikle kızların bol olduğu mekanlarda toplu taşıma araçlarında ya da kafelerde sürekli telefonla uğraşarak ve konuşuyormuş gibi yaparak “ben çok yoğunum” imajı vermeye çalışırlar. Halbuki o esnada yapılan davranış %9234 oranla şu şekildedir.

Telefonu kurcalama görüntüsünde:

Telefon ayarları kontrolü daha önceden iletilen ve gönderilen mesajların kontrolü oyun oynama fotoğraf gibi değişken şeylere bakma… falan. Bu tipler genellikle kafe gibi mekanlarda telefonda müzik dinlemek ya da tek başına bir köşede oturup video izlemek gibi bir davranışta bulunmazlar. Çünkü bu iki eylem adamı meşgul göstermeyecektir. Ayrıca da kafe gibi bir yerde kulaklıkla ya da kulaklıksız bir şekilde(bu daha tehlikeli) müzik dinleyerek bir telefon görmemişliği ya da kıroluk imajı vermek istemez bu kişilikler.

Telefonda biriyle konuşuyormuş görüntüsünde de olayın iç yüzü şöyledir:

Genellikle operatörlerin kontör yükleme ve öğrenme servisi aranır karşıya cevap veremediği için burada sanki birisini arıyormuş da karşı taraf açmıyormuş tribine girip biraz yüksek sesle “Açsana be!” denilebilir. Konuşuyormuş gibi görünüyorsa eğer bilin ki teyp kaydı olan müşteri hizmetinin söylediklerini tekrar ediyordur.

Olay cool görünme sendromundan kaynaklanıyor.

Toplu taşıma araçlarında ya da sokakta yürürken ise her zaman kulaklık takılı bir şekilde gezilir.

Bu kişiliklerin telefon ilişkisi böyle.

Aynı kişilikteki kızlarda aynı mekanlarda genellikle telefonla yüksek sesle konuşup “Allah kahretsin!” diye biten cümleler görülmektedir. Bu kızlarda genellikle pahalı telefonu fırlatıp atma gibi bir huy vardır. Tamamen artistikten başka bir şey değildir.

Erkeğin telefonu ne olursa olsun ki eğer hanım evladı veya muhallebi çocuğu değilse erkek; yani “her şeyiyle beni mutlu eden iyi ki de Türküm dedirten Türk halkım” ın içinde yetişmiş bizden biri ise telefonu ne olursa olsun vurup atmaz yere. Telefon olsun bilgisayar olsun ya da başka bir elektronik cihaz bizim için çok değerli bir şeydir. Maddi ve manevi olarak. Bir aleti sokakta bulsak onu alır temizler kimi zaman isim de vererek bir dostluk başlatırız. Bu yalan değil. Ama bunu yalnızca söylediğim erkek tipi bilebilir. Yani bizden biri.

Bunun dışındaki kişilere anlamsız ve saçma gelir. Bu da bizim gibiler için tın’dır.


Nerede ne yapıp ne yapmayacağınıza başkalarının size olan tavırlarını düşünerek karar vermeyin her zaman…
_________________




PlusCep.Com Sitemiz 3596 gündür yayında.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://forumrax.go-forum.net/forum.htm

Cep telefonu ile havaya atma duygusu

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
TÜRİYENİN EN İYİ FORUMU :: Konu Dışı / Diğer :: Konu Dışı -

Powered by Phpbb2® Version 3.7.0
Copyrıght © 2000 - 2008, Yetkin Forum Ltd.
Paylaşım Çılgınlığı|http://forumRax.go-forum.net
Designed By Francesco_Totti ®

Bedava forum kurmak | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Kendi blogunuzu yaratın